انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

دلتنگی

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ق.ظ
برای بودنها ابری می شوم

ابری شبیه خواسته های یک "انسان"

و"می چکم" قطره قطره..

بر بام هر آشیان که مرا یاد کند

 جاری می شوم در کوچه های "دلتنگی"

بی هیچ هراس و تردیدی

تا به مقصد برسم

به معبودی بی همتا

و آن دم...

شبیه هوای باران زده می نالم

و عاشقانه خلاص می شوم

______________

سعید پیرزاده:شهریور ماه93

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۰
سعید پیرزاده گرمی

شعر سعید پیرزاده

نظرات  (۱)

خدایا !
خدایا چگونه تو را بخوانم درحالی که من، من هستم
(با این همه گناه ومعصیت)
و چگونه از رحمت تو نا امید شوم درحالی که تو، تو هستی
(با آن همه لطف ورحمت)
خدایا تو آنچنانی که من می خواهم
مرا نیز چنان کن که تومی خواهی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی