انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

پاییز یا نقش تو در من

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۴:۵۰ ق.ظ
دلم برای پاییز تنگ است با اینکه اول مهر است.می خواهم همان پاییزی که به فصل خزان معروف است هم آغوش شوم و از دلتنگی هایم باز گویم. میخواهم سلامی به زیبایی برگ افتاده از درختی بر پاییزم روان کنم...و این همان برگ فصل خزان من است که مرا از هر چیزی به غیر او می رهاند و به دنباله همان حسی از جنس مخاطب خاص می کشاند
Displaying پاییز-386x241.jpg
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۹
سعید پیرزاده گرمی

پاییز

نظرات  (۳)

ده مهری که کاش هیچ وقت نمی امد بد جور سوزاندی
۱۰ مهر ۹۳ ، ۰۳:۴۶ سلام استاد
عکس مطلبتون نشون داده نمیشه
۱۷ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۴۷ سهام حافظی مهر
هیچ چیز 

غم انگیز تر از 

ندیدن تو در پاییز نیست،

.این را تمام پنجره ها می دانند....
چ خودخواهانه     ....
چون ک پاااییز فصل شکفتن تونه مجنووون ، دلیل  عشق ورزیدنتون ب پاییز همینه ؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی