انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

عزاداری عاشقان کربلا

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ق.ظ
خبردار،ای عزاداران، حسینـــون یاسی باشلاندی
اولونسون عالمه اعلان،حسینون یاسی باشلاندی
اولور کی نهم ذیحج،کی یعنــــــــی بایرام آخشامی
سحر کی کسدیلر قربان،حسینون یاسی باشلاندی...

التماس دعا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۰
سعید پیرزاده گرمی

محرم94

نظرات  (۲)

۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۶ قاصد سفید
گاه دلتنگ می شوم ...
دلتنگ تر از تمام دلتنگی ها...
خدایا خیلی دلم تنگه...
واسه خودت...
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۴۹ سهام حافظی مهر
من ک چیزی متوجه نشدم .... :-(

کاش ترجمه هم میزاشتین ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی