انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

من آذریم!

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۹ ق.ظ
من فرزند آذرم !
فرزند سوم پاییز . . .
حال و احوالم پاییزیست !
ساعتی آفتابی . . .
ساعتی ابری . . .
گهگاهی بارانی . . .
گاهی هم طوفانی . . .
ولی . . . . . . . .
ولی همیشه سر سبزم . . . ! !
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۲
سعید پیرزاده گرمی

متولدین آذر

نظرات  (۱)

۱۶ بهمن ۹۳ ، ۰۱:۴۵ سهام حافظی مهر
پاییز منم ک هر روز چهره ی زردم را 
با سیلی دروغ هایت ،سرخ می کنم
تا هرگز نفهمی
آنکه بهار سبزم را
ب خزان نشاند
تو بودی . . .
شمااا همیشه سرسبز ؟؟؟؟ یعنی شنگوووول منگوووول ؟؟ ن قطعا ن فک کنم 
منظورتون از  سرسبزی دید مثبت و امیدواریه !!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی