انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

من زاده آذرم !

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۴ ق.ظ
من زاده آذرم !
نمـــــیـدانــــی،
چه دردی دارد !
وقـــتـی ..
حــــالـم ..
در واژه هــا هــم نــمی گنــــجــد …!
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۲
سعید پیرزاده گرمی

متولدین آذر

نظرات  (۲)

عاشق شدی نترس
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۴ سهام حافظی مهر
ی درد خفقانی یا.... ی حاالت سیر شدن تا خرخره ....
وقتی واسه ی ادم نوشتن بهترین حالت ابراز احساساتش باشه بعدش ی حسی درونت ایجاد میشه بی هویتی این حس ایجاد شده ی حالت خفقان ب ادم میده یا سیر شدن تا خرخره 
اونقدر سیر ک نمیشه قلم ب دست گرفت  ...
راه رفع این حس هم چیزی ب  جز ،ی خورده جیغ و داد نیست ...
من امتحان کردم ....
شما هم امتحان کنید ...   :-)  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی