انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

پاییز89

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ق.ظ
پاییز89 آمد

با رنگ و بوی عجیب

و کمی ترس...

که نکند عاشق شوم

و ندانستم همان سال

در تکاپوی زمان

ترا با خود دارد...

پاییز برای من ترا کشید

و در تلاطم زمان

مرا غرق تو کرد...

 

 امروز دوباره پاییز آمد

و من در دل خود از تو...

نطفه ای به رنگ عشق بافتم

تا پاییزی ابدی داشته باشم

____________________

سعید پیرزاده:پاییز93

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۴
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱)

۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۵۹ سهام حافظی مهر
هر عاشق مجنوووونی ب پاااییز علاقه داشته  تو برخی از اشعار همین افراد عاشق از وصال رسیدن و بودن باهم می گن و فصل پااییز رو تو بیشتر این نوشته هاشون پرررررنگ پر، رررنگ 
می نویسن  .. 
پااییز فصل جدایی فصل باختن اصلا تو خود اسمشم پیداست فصل بادد پاییز طبعی سرد داره 
سرد و بی روح شدن ...تو خیلی از مثال ها هست ک میگن ، رنگ رخت ب رنگ پاییز شده ؟!! رنگ پریدگی .بیماری و اشکار ترین مفهوم پاییز ، جدااایی است ...
زمستان فصل انتظاره ...
منتظر خیلی چیزها ، مثل ...
باران ،
 سرماخوردگی ،
برف و کولاک ، و ب نظر من فصل هم آغوش کشیدن ....!
بهار فصل بودنه ...
فصل زندگی ، فصل خواستن ....
فصل بودن ب رنگ خدا ... 
فصل جدید زندگی ...
فصل شرووووع از نووو بی هیچ شکستی ....
اما ... 
فصل تابستان فصل گرمای وجود بودن و خواستن 
فصل لبریز شدن ...
فصل زندگی ..
فصل استراحت  تعطیلی ی خورده طولانی ....
فصل طلووع زندگی ...
روشنایی بخش زندگی من و شما و دیگران ....
چرا ب فصل پاااییز دلبسته ای مجنوون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی