انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

« ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﺍﻗﻌﯽ »

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۵ ق.ظ
ﯾﻪ ﻣﺪﻝ « ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ » ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﻓﻬﻤﯿﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ
ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻦ « ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﺍﻗﻌﯽ »

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۴
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۳)

4 سال انتظار ....
۲۶ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۱ قاصد سفید
دوستت دارم واقعی یعنی ...
سکوت تا آخرش
تا اوج خوشبختیش
اگه دوستت دارم و عشق ب حرف باشه ک همه میگن 
گفتن سخت نیس
 دروغ سخت نیست ....
اثبات سخته ،
واقعیت سخته  اما ....
بعضی دوستت دارم هایی هستند ک در سکوت گفته میشن ...
زبان شاید عاجز باشه از گفتنش ولی چشم هاااا هرگز ....
بین چشم و قلب ی رابط مستقیمی هست ....
اگه زبان نگفت ، می تونید از چشم هاش بخونید .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی