انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

دوست داشتن و هزاران مبهم...

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۳ ب.ظ
دوست داشتن را نمی شود معنا کرد.همانگونه که وقتی می روی زیر باران مجبوری به خیس شدن...

و من هم در ماورای زمان همانگونه که دنیایم خبر دارد در وادی این حس گنگ و مبهم مانده ام که باید اینگونه نوشت:

باران بارید، طوفان شد، سیل شد، مرا با خود برد، آن وقت تو نشسته ای و داری برایم "تبخیر" درس می دهی!

باران می بارد و زیرش خیس شدن بی هیچ تردیدی پذیرفته است حال چه بخواهی با چتری بیخیال شوی!دور و اطرافت را بنگر که باران دوست داشتن با عالم بی معنا چه می کند؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۶
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۲)

آخـــــــــــــــی
زیباااست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی