انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

من ز شیرینی تو فرهادم...

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۰ ق.ظ
گر تو سبزی سبزم، گر تو شادی شادم، من ز شیرینی تو فرهادم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۶
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۲)

۲۸ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۹ مهدی محمدی
فرهاد بودن همچین هم خوب نیستا. سعی کن خسرو باشی. شیرین اصلا خبر نداشت که فرهاد اونو میخاد

پاسخ:
پاسخ:
بازم مثل همیشه خوب گفتی/ولی نیت خیره برادر.../خواستم عشق رو دو طرفه فقط جلوه بدم
۱۵ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۴۳ سهام حافظی مهر
عاشق ک میشوی،
مواظب خودت باش !!!
شبهای باقیمانده عمرت،
ب این سادگی ها ،
  نخواهند گذشت !!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی