انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

چتر نمی خواهد این هوا، تورا می خواهد...

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ق.ظ

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۹
سعید پیرزاده گرمی

باران

نظرات  (۲)

حکمت باران در این ایام میدانی که چیست؟؟؟
آب و جارو میشود بهر محرم کوچه ها....
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۹ سهام حافظی مهر
چتر ک قطعا نمیخوااااد  چ کیفی داره قطرات بارووون رو صورت سرازیر بشه و خیییس اب کشیده  دیوونه وار قدم بزنی . زیرش ...
دلم واسه بارووون لک زده ....
نمیدونم چرا نمیاد ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی