انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

25آذر روزی از جنس اصالت

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۹ ب.ظ

امروز روزیست از جنس دیگر، روزی که باور کرده ام که در هر سال یک اتفاق خوش با خود به بار دارد. اتفاقاتی شبیه تولد و کمی دورتر، شبیه عشق که همیشه مرا در روحیات خود گم نگه می دارد...

بعضی اوقات برای بعضی از روزها، تعریف مشخصی نمی توان گفت، فقط می شود برای اتفاقات خوبش برای خودش یک تبریک عرض کرد...

چند ماهی بود غرق در پاییز 93 بدنباله اتفاق خوبی بودم اما گویی این پاییز برای من هیچ نقشی از خوبی نداشت و فقط کمی رنگ و لقاب پاییزی داشت.

یاد پاییز 89می افتادم، پاییزی که مرا آنچنان غرق در خوبی میکرد که هیچ تعریفی برای نبودن نداشتم، یا همین روز در آن سال افتادم که چقدر خبرهای خوبی برایم می رسد، خبرهایی از جنس واقعیت و حال که از خواب بیدار شدم امروز را خالی از اتفاق میدیدم...

اما ناگهان در تلاطم نسیم های سرد دیشب خبری از تبار خوبی ها برایم رسید، خبری که فقط در گذشته ایمان داشتم و اما باورش برایم کمی طولانی و دراز بود...

اتفاق خوب باز هم در روز موعود افتاد...باز هم در روز تولدم تولد دیگری رخ داد و این یعنی زیباترین حس شاعرانه من برای بودنها...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۵
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۲)

احسنت.اشک دوره چشمام حلقه زد
قشنگ بود
امید تو آخرین لحظه آدمو غافلگیر میکنه اونم تو یه روزمتفاوت در زندگی
این برداشت من بود
در ضمن تولدتون مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی