انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

عشق کشک است

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۱۸ ب.ظ
بنده خدایی میگوید عشق برای زمین و زمینیان معنایی ندارد. نمی شود از چیزی سخن گفت که بعد از مرگ هیچ راهی به سویش نیست...
عشق چیزیست ابدی و یکبار اتفاق می افتد مانند شهریاری که یکبار آمد و یکبار رفت و دیگر همان شهریار تکرار نمی شود. گفته های این دوست پر تجربه حداقل من را به تکاپو وا می دارد تا بر سخنانش نقضی بیاورم و ثابت کنم که عشق هست...
گاهی حرفی از همین جنسها لازم است تا برای اثبات یک عشق ماورایی دنباله یک عکس خوب بود...
نمی دانم سخنم را چگونه بر زبان جاری سازم تا بتوانم بر گفته های این دوست، نقضی همانند کوه بیاورم...شاید یک تصویر خوب از یک عکاس خوب بتواند بدون گفتن کلمه ای حرف دل من را به تصویر بکشد...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۳
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۲)

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۱۸:۱۹ علی کمیلی محصل خراسانی
جالب بود
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۳ سهام حافظی مهر
نقص چرا 
ب نظر منم عشق وجود نداره اما....
دوست داشتن  ...
ابراز احساسات ...
احساس متقابل ، وجود داره ...
اثباتتون برای وجود داشتن عشق ،شاید ب بن بست برسه ....!!!!
دوست داشتن ابدی یعنی اگه هست هستم اگه نیست ،نیستم .....
ک خیلی از آدم هاااا ب دوست داشتن خودشون میگن عشق،ولی اون عشق نیست ی احساس خاصیه ک ادم با بودن در کنار یکی احساس ارامش میکنه ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی